16 Ağustos 2012 Perşembe

Rüyalar rüyalar...

Bugün size fotoğrafını yayınlayacağım bir süsüm yok, bugün size bilinçaltımın fotoğrafını göstermeye çalışacağım. Her ne kadar karmaşık cümlelerle bir girizgah yapsam da, alt tarafı rüyamı anlatacağım :)

Dostlarım (özellikle Özge kankim) bilir benim rüyalarım bilimkurgudur, çeksen çok pis film olur hani o derece, dünya istila edilir, uzaylılar gelir, savaşlar çıkar, ben o savaşta kitaplarımı kurtarmaya çalışırım falan... Gece yatıp film izliyorum yani, sinemaya gitmeye gerek yok :)

Ama dün geceki rüyam da pek bi başkaydı bunlardan, pek bi güzeldi  :)


Önce orkestradan(!) keman arkadaşım Füsun'a talip buldum, hem de kim!!!!! EDİZ HUUUUUN :))))) Ama adamın gençlik halleri :) Aman pek bi yakışmışlar, pek bi güzel olmuşlar :) Pek bi sevindim rüyamda, zaten çok severim ben Ediz Hun'u :) Yabancıya gitmedi, hahaha :)))


Sonra da taaaa üniversiteden kankim Özge (az önceki aynı Özge) meğersem benim annanemin evinde otururmuş ailecek, ben de onlara gidiyorum sabah kahvaltıya. Aman evde bir telaşe bir telaşe, hayır olsun inşallah... Bir odada da Özgenin abisi uyuyomuş, uyanıyo, kapı aralık görüyorum. Kim çıksın istersiniz.... MEHMET GÜNSÜR :)))))) Zira onu da Aşk Tesadüfleri Sever filminden sonra pek bir beğenir olmuştum, kocam duymasın :))))



Özge de beni görmüş rüyasında, kilolarca kahve varmış benim evimde, pişiriyomuşum da hatta, sonra bir deniz gezisi, tekneler falan :)

Pek bir eğlendik yani bu gece rüyalarımızda, arkadaşlarımla buluştum, özlem giderdim... Ünlülerle takıldım falan. Bilimkurgudan sıkılmıştım zaten, azcık da değişiklik olsun di mi :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...