26 Ağustos 2012 Pazar

Kızılay alışverişi











Dün poşetle ilgili yardım yayınımdan sonra, Kızılay'a gittim ve üç beş yer keşfettim. Aslında çok da problem yaratacak bir konu değilmiş, sadece nerede arayacağımı bilmiyormuşum :))

Size bulduğum yerleri yazayım da, ihtiyacı olanlar da faydalansın.
  • Ceyda Ambalaj, İzmir Caddesinde Sönmezler Pasajının alt katında
  • Erdil Plastik, İzmir Caddesinde Moda Çarşısının alt katında
  • ve yine Moda Çarşısında ismini not etmediğim 2 yer daha vardı.
Masa örtüsü, ambalaj kağıdı satan yerlerde varmış meğersem, boşuna panik olmuşum :)

İzmir Caddesine gitmişken Moda çarşısı, Erdoğan Düğme ve Şık Düğmeye uğramadan olmaz değil mi :) Şık Düğme'de kırtasiyecilerde aradığım kesme matını buldum, üstteki resimlerdeki yeşil zemin hani, pek bi sevindirik oldum. Meğersem düğmecilerde bulunurmuş... Singer'in A2 boyutunda ve 45 tl, bayaa da pahalıymış hani...

Bir kaç da dantel aldım, insanın gördükçe hepsini alası geliyor...

Moda çarşısındaki üst katta olan HobbyLand'de de renkli boncuklarımı aldım, şeker gibi çok tatlılar :)  Ama Atölye Miskin'in kullandığı yandan delikli boncukların küçüğünden bulamadım, büyük boyunu aldım mecburen, artık koca koca gözler yapacağız, el mahkum :)

Bir de ahşapçıların kullandığı neşter tipli maket bıçağından aldım yine Şık Düğmeden. Aslında çok janjanlı bşr adı var ama hatırlayamadım şimdi. Keçe içi oymak için kullanılıyormuş, denerim inşallah :)

Şimdilik alışverişler bu kadar, daha almak istediğim şeyler de var aslında. Dur onları da not edeyim, belki okuyan arkadaşım, akrabam, kocam hediye etmek ister yaklaşan doğumgünümde :))))))

  • Çıtçıt yapmak için "kollu çıtçıt ve kuşgözü makinası"
  • Sizzix kesme makinası, detayları bana sorabilirsiniz :)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...