6 Ağustos 2012 Pazartesi

Hastane acili ve iftar krizi...

Bir haftadır çektiğim bir bel ağrım var. Cuma akşamı artık tavan yaptığı için acile gidelim dedik, çünkü adım bile atamıyordum artık. Ankara'da 100. Yıl Hastanesi bize yakın olduğundan ilk olarak oraya gittik, ama giderken ateşten cayır cayır yanan eşim için geçen sene gittiğimizde gördüğümüz muamele aklıma geldi. Haydi neyse dedim, gidelim bakalım.

Acile gittik, ben iki büklümüm tabi, muayene odasına girdik ama ne gelen var ne giden. Hemşire bile ortalarda zor gözüküyor. 10 dakika oldu, 15 dakika oldu... Başka bir hasta geldi sonra, iğnesi yapılacakmış, hemşire onun iğnesini yapmak için odaya geldiğinde dayanamadım artık,

-  bizimle kim ilgilenecek, dedim.
-  doktor gelecek, dedi.
-  ne zaman gelecek, dedim
iftarını yapıyo, iftar da mı yapmasın, ne kadar anlayışsızsınız, diye bir parladı bize!!!

Acıdan kıvranırken bir de zeka yoksunu kadına laf yetiştirmemek adına, kalk dedim eşime gidelim, uğraşamiicam ben burayla!! Ağlaya ağlaya çıktım acilden.

Sonra yine yakınlardaki Koru Hastanesine gittik, çok şükür doktor iftarını yapmış da, bizi görünce hemen çağırdılar, indi acile !!!  Ama adamın ağzından gel de laf al. Ne yapayım, ne ilacı alayım diye ben soruyorum adama, o da "hıı evet öyle yap" diye cevap veriyor bana !!! 

Bilmeyenlerin dikkatini çekmek istiyorum, bu bahsettiğim hastaneler, ÖZEL HASTANELER !!! Parayı alırken yüzüne gülen, ama parasız baktıkları acile gittiğinizde suratınıza bile bakmayan hastaneler !!!

Bu arada ben de oruç tutan bir insanım, oruç tutanın halinden anlarım sanırım(!). Ama acildeki doktorun iftarını açması nedeniyle acile inmemesini anlayamıyorum, aklım almıyor. Kalp krizi geçiren biri olsa,   "bi dakka ben bi orucumu açayım" mı diyecek!!! Hele ki orda hemşire diye dolaşan kızın ne kadar anlayışsınız diye bize parlamasını da yediremiyorum kendime!!! Hastanenin Başhekimi tanıdığın tanıdığı olduğu için doktoru da hemşireyi de şikayet ettik, bir şey değişir mi bilemem, ama ben görevimi yaptığımı düşünüyorum.

Sonuç: Ya acildeki doktor oruç tutmayanlardan seçilsin,
            ya da yedek doktor bırakılsın,
            ya da ramazanda acil bölümleri kapatılsın !!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...