15 Ağustos 2012 Çarşamba

Ecerce'nin süper kara tahtasına benzemeye çalışan kıskanç tahtamsı şey...


Dün Ecerce'de görüp pek özendiğim kara tahtanın bir benzerine sahip olan ben, dur dedim hemen fotolayayım :) Bir benzer dediysem de benzeri bile olmadığını itiraf ediyorum :)

Uzuuuuun arayışlar sonucu böyle dekoratif şeyler nerde satılır bulamadığımdan dolayı üzüntü çekerkene, bir baktım Tchibo'da kara tahta ilanı var. Durur muyum hemen sipariş verdim, üstelik bir tane de ablama hediye aldım, dekoratif şeyleri pek sevdiğinden. Ama ama gelen şeyin tahtayla alakası yoktu :) Şey diyorum çünkü kendisine isim dahi veremedim :) Arkası yapışkanlı kalın karton gibi düşünün.

Tahtaya benzetmek adına çerçeve yaptırdım bir de kendisine, 5 liralık şey oldu bana 25 lira :)) İstediğim gibi olmadı ama idare eder işte. Olmazsa Ecerce'den sipariş veririz artık :)

Evinde haftada bir yemek pişen insanın duvarında yemek tarifi olur mu, olmaz... En sevdiğim şarkı sözü... Yalnızken okur okur ağlarım...

Yalnız kaldıysan,
Kalkıp da pencerenden bir bak,
Güneş açmış mı, 
Yağmur düşmüş mü, 
Dön bak dünyaya...

Herkes gitmişse, 
Sakince arkana dön bir bak,
Dostun kalmış mı,
Aşkın sönmüş mü,
Dön bak dünyaya...

Bir sonbahar kadar yalnız
Bir kış kadar savunmasız
Ya da ilkbaharsan
Yolun başındaysan

Asla vazgeçme!!!

....Pinhani
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...