6 Nisan 2012 Cuma

Emek hırsızlığı....

Herkes bu konudan bıkmıştır eminim, ama bir kez daha dikkatleri çekmek istiyorum. Facebook'ta Pembe Penguen adlı sayfa ben de dahil bir çok arkadaşımızın emek verip yaptığı ürünlerin resimlerini, birebir kopyalayıp kendi sayfasına eklemektedir. Yanlış anlaşılmasın, aynısını yapıp da resmini çekmiş demiyorum, resmin aynısını kopyalamış diyorum, kenarındaki köşesindeki yazıları silip almış resmen.

Bunu kendisine şikayet ettiğinizde de benim ürünüm bu diyor ve beni emeğe saygı lütfen diye uyarıyor!!!

Ben kendi evimde, kendi masamda resmini çektiğim kapı süsümü tanımayacak kadar saf mıyım acaba????

Herkes başkalarının ürünlerinden esinlenip kendisi yapıyor zaten, ya da aynısını. Ama çektiğiniz resimlerin birebir kendi sitesine alıp, kendisi yapmış gibi gösterip, bunun üzerinden para kazanması hırsızlık değil mi??? Yapacaksan kendin yap, kendin resmini çek!!!

Lütfen bu sayfayı deşifre edelim ve çevremizi uyaralım.

Ben artık resmin ortasında kocaman kendi ismimi yazacağım (ki eskiden karşı çıkardım, neden yaptıklarını şimdi anladım), belki onu silemez !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...