10 Eylül 2012 Pazartesi

Mühendisler Şaşırmış Olmalı :))

Herşey bizim şirkette işe girmesiyle başladı, soğuk bir kış günüydü :)) Önce pek hazzetmedim, aaaa dedim ne kadar çabuk beni evine davet ediyo :p

Şaka şaka, pek bi kaynaştık kendisiyle, hatta kocamla tanıştırdı beni, kendi evlendi İzmir'e gitti, duramadı bizi de evlendirdi :)))

Evet sevgili Rüviciim senden bahsediyorum, seni çok özledim :((( Bak gözlerim doldu. Neden bütün sevdiğim arkadaşlarım başka şehre yerleşiyosunuz, benden mi kaçıyosunuz, neden yapayalnız bırakıyosunuz beni  ??????

Neyse duygusallıktan çıkalım. Bizim bu Rüvi, bir de güzel mi güzel, şirin mi şirin bir cimcime getirince dünyaya işi de bıraktı, mühendis anneliğe terfi etti :) Şimdi evde olan bu mühendis, evden de sıkıldı kendine hobi edindi. Pek de güzel oldu hani :)) Yaptıklarını bizimle paylaşması için kendisine bir de site açarsa ısrarlarım üzerine, tam süper olacak :)

İşte Rüvinin mühendislik çalışmaları :)







Bu da bizim cimcimemiz :)))  Burda biraz ciddi çıkmış, aslında hep güler yüzü. Ama iş yapıyoruz di mi burda, profosyonellik adına :))




 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...