14 Eylül 2012 Cuma

Bu da benim ilk mimim :)

Sevgili Pamuk Şeker beni mimlemiş, ilk defa mimlendiğim için acemisiyim, bakalım neler çıkacak :))

1. Günün nasıl geçti ?
Günüm çok sıkıcı geçti, bütün gün patladım sıkılmaktan, nefes alamadım artık daraldım. Bir an önce eve gitsem diye çatladım durdum. Evde yapılacak onlarca iş varken işyerinde olmak beni boğuyor :( 
Akşam kocacım beni dışarı çıkardı neyse ki, sıkıntımı anlayıp :) Yemek yedik, dolandık durduk, değişiklik oldu :) Ben evcimen bir insanım ne işim var kariyer peşinde ???

2. İsim vermeden bahset
Ortamın yıldızı olmaya çalışan, senin konuşmana bile fırsat bırakmayan, hep kendi dertlerinden, kendi yaptıklarından bahsetmelerinden haz etmiyorum şekerim ne yapayım :)))

3. Neden hep cam kenarı?
Yola bakıp hayallere dalmak için :)

4. Bugün kendin için ne yaptın?
Hımmm, sanırım pek birşey yapamadım. İşten eve döndüğümde ışıklar kapalı biraz müzik dinleyip kendime geldim. Sayılır mı :)))

5. Twitter ana sayfamda gözüme takılan?
Twitter kullanmıyorum canlarım :)

6. Düşün ki o bunu okuyacak...
Eyyyy bunu okuyan kişi, tek istediğim ilgi, ilgi, ilgi... Gerisi boş, bunu bir anlasan...

7. Kahkaha atmana neden olan karikatürler?
Yok sanırım :)

8. Klavyeye bakmadan birşeyler yaz
bugüm de bir virsetdi :)))    (bugün de bir bitseydi anlamında şeyttim) 

9. bir cümle düşün ve kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz
var eve uykum istiyorum gitmek

10. Control+v yap
En mutlu olduğum zamanları yapıştıralım, hiç bitmesin :)


Evet mimimiz bu kadar, ilk başlar iyiydi de, sonrası pek sarmadı beni :) Bu saadet zincirine devam etmek isteyen soruları kopyalayıp cevaplayabilir :) Sevgiler...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...