6 Eylül 2012 Perşembe

Hayırdır inşallah...

Sabah sabah güne böyle başlamak insanın gözünü korkutuyor. Bugün canını seven bana bulaşmasın...

Varan 1:

Dün gece kocam şehir dışında olduğu için, yatakta yayıla yayıla uyuma planı yapmıştım. Sen misin plan yapan !!!  Zaten herşey bununla başladı :(  Bütün gece dön sağa dön sola, kırk kere uyandım belki...

Varan 2:

Sonracıııma işe gitmeden önce halledeyim diye gittim bankaya, bankamatik sırasında bekle bekle, güneşin altında, ensemde yumurta pişerdi o derece piştim yani. Sonra sıra sana gelsin, kartı tak, sistem kapansın... Neyse ki kartı verdi :) İçerden çıkan memur da, "10 dakkadan önce açılmaz" deyince tuttum arabamın yolunu paşa paşa...

Varan 3:

O kadar yer varken arabamın arkasına teğet yerleşen ve içinde telefonuyla konuşan adamın benim aradan çıkamamam için kımıldamamasını saymıyorum bile :)

Varan 4:

Şirkete geldim efenim sağ salim, çay alayım dedim, onu da döktüm mü elime, elim de yandı mı bir güzel....

Varan 5:

Elimi soğuk suyun altına tutayım diye banyoya gireyim dedim, banyonun ışığı patlayıp sigorta atmasın mı bir de !!!!!!


Şimdilik bu kadar. E yeter di mi...  Saat daha 09:30...  Bugün bir bitseydi iyiydi :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...