23 Temmuz 2012 Pazartesi

Kapı süsü isimlik ve Lohusa Tacı - Uğur Bora





 
Sevgili Billur hanımın bu çarşamba günü yapacağı doğum öncesi hemencecik kapı süsü ve lohusa tacı yapıverdik :)

Kendisiyle ürünler konusunda mailleşmek çok zevkliydi, ne istediğini bilince ve bazı konularda da seçimi güvenerek bana bırakınca sipariş hemen oturdu ve başladım kesmeye :)

Süslerin kısa zamanda bitmesi gibi bir çırpıda bitiveren bir doğum diliyorum kendisine, bebişimiz de mutlu huzurlu sağlıklı olsun inşallah...

Resimleri çok güzel çekememişim, biraz bulanık olmuş sanki değil mi? Göndermeden önce bir kez daha denerim olmazsa.

Bu arada lohusa tacımızı bilen bilir. Sevgili Rengim Design'ın daha önce Emir bebek için yaptığı bir model. Kendisinden izin almadan yaparsam içime sinmezdi, o yüzden rica ettim, o da fikrin annelere ait olduğunu, kendisinin sadece uyguladığını belirterek olgunlukla iznimi kabul etti. Zaten kendisini çok seviyordum, daha da bir sevdim :))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...