5 Kasım 2012 Pazartesi

Ne öksürükmüş arkadaş...

Bu aralar resimdeki bu bebek gibiyim, öksürmekten içim dışıma çıktığı için hem öksürüyorum, hem ağlıyorum :))

Bir haftadır geçmeyen bu öksürük beni deli etti, kendimi camdan atacağım artık. Bal karabiber zencefil, ne bulursam yedim, yetmedi antibiyotiğe başladım, bana mısın demediler!!!

Üstelik en tuhafı da, akşam hava kararınca başlayan ve bütün gece beni uyutmayan bu gıcık şey, sabah hava aydınlanınca kesiliyor !! Nerden anlıyorsun be mübarek akşam olduğunu !! Biyolojik saat tıkır tıkır çalışıyor vallahi :)

Ben de tıkır tıkır çalışıyorum ama :) Biraz yavaşlamış olsam da (malum öksürürken ne kesiliyor ne dikiliyor), işlerim gecikmeyecek merak etmeyin, her koşulu göze alarak zaman veriyorum :)

Bu arada takip ettiğim bloglar da nasibini aldı, çok beğendiğim şeylere yorum bile yapamadım, kaynadı gitti. "Beğen" butonu mu koysak naaapsak :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...