30 Ekim 2012 Salı

Bebek tulumları yolda =)


 


























Bayram tatili ve yoğun siparişim sonucu buralardan uzak kalan ben, tataaaam işte bol fotoğraflı yayınlarla karşınızdayım.  Geçmiş kurban ve Cumhuriyet bayramımız da kutlu olsun. Umarım Ankara'daki olaylar bir daha yaşanmaz, bayram coşkumuza leke düşmez...

Kurban kesimi nedeniyle memleketime gidemedim, üstüne bir de hasta oldum mu! Sesim mükemmel çıkıyor, daha doğrusu bir çıkıyor bir çıkmıyor, çıkan ses de travesti sesi :)

Gelelim işlere. Şu meşhuuuur 100 tane tulumu nihayet bitirip sepetini de süsledim. Yanlara birer tulum, ön yüzüne de daha büyük tulum ekledim. Annenin isteği üzerine bir de incilerle süsledim, şeker mi şeker oldular :) Bir de hastane odasına süsler hazırladım. "Melekler korusun" konsepti :)


Hastane odasında yatak başına asılmak için bir balerin...



Balerinin etrafını süsleyecek 4 melek kanadı...



Yine balerinin etrafında uçuşacak 4 melek... Bunlar "cilveli melekler" konsepti olacaktı ama "sevimli melekler" oldu sanki :)

Melekler tanıdık geldi mi, sevgili Mihri Peri'nin melekleri   =)

Odada asılmış hallerinin fotoğrafı da gelince yayınlarım, merakımız gider :)

Sıradaki işlere ara vermeden devam, daha bekleyen 9 ayrı sipariş var...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...