22 Şubat 2012 Çarşamba

Kitaplarım geldi :)



Dün okuoku'dan sipariş ettiğim kitaplarım bugün geldi :) Üstelik hediyesiyle birlikte, Hayattan Çok Çektim kitabını hediye etmişler, bir sürü de kitap ayracıyla, hımmm hediyeye bayılırım :)

Şimdi evde olup bunları okumak vardı :(

George R. R. Martin'i ilk defa okuyacağım, umarım beğenirim, yorumlara bakılırsa çok iyiymiş. Ken Grimwood'a zaten bayılmıştım önceki kitaplarında.

Yine reklam yapacağım, ama okuoku'da kitaplar sürekli indirimde, üstelik 75TL siparişe de ücretsiz kargo. DR'den alıyordum daha önce, artık burdan devam ederim sanırım, çünkü daha ucuz oluyor DR'den.


Aslında burayı keçelere ayırmak için adını süslü keçeler koydum, ama paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki, başka adreslere dağılmak istemiyorum. Ayrı sayfalar ekleyip buradan hayata dair de yayın yapsam olmaz mı :))


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...