26 Ocak 2012 Perşembe

Bunlar da benim kızgın kuşlarım...


Nihayet "angry birds" furyasına ben de katıldım. Ama hala oyununu oynamaya başlamış değilim :)

Bu ilk kuşumuz, kırmızı kızgın kuş. Aslında tek kaş da diyebiliriz kendisine :) Ben de kızgın olduğum zamanlarda bunu yakama takıp dolaşacağım, insanlar kızgınlığımı anlasın, ona göre davransın :)

Broş olarak hazırladım. 7 cm boyunda kendisi. Broş dikişini bile süsleyerek kapattım, süslü keçelere uygun olsun :) Çocukların çantalarına, yakalarına da takılabilir. Buzdolabı süsü olarak da hazırlanabilir. Çubuğa da takılabilir, kalplerde yaptığım gibi. İçine de az birşey elyaf tıkıştırdım, dolgun dursun kuş olduğu belli olsun.

Farklı tasarımlar veya sipariş vermek için benimle suslukeceler@gmail.com üzerinden irtibata geçebilirsiniz. Ya da satış yaptığım sitelerden de satın alabilirsiniz.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...