10 Temmuz 2012 Salı

İçimden taştı...

Bazen kendiniz hakkındaki şeyleri, size başkasının söylemesi, insanda duvara çarpmış etkisi uyandırıyor. Konuyla hiç alakanız yokken, bir başkası hakkında konuşurken pat diye "sen de soğuk görünüyorsun" deyince şok oluyor insan, kal geliyor, birşey diyemiyorsun, "yani" diye anlamsız bir kelime çıkıyor ağzından sen bile farkında olmadan :)

Bazı insanlar ne söyleseniz önemsemez, takmaz. Ama bazıları da daha kırılgan, daha naif olur. Ben ikinci cinstenim. Birlikte alışverişe çıktığım arkadaşlarıma, seçtikleri ürünü beğenmesem bile o beğendiyse, beğenmiş gibi davranır onu desteklerim. Sonuçta ben giymeyeceğim, o giyecek. Belki hafiften bir gaza ihtiyacı vardır, ben de onu veririm yavaş yavaş. Konu hayatla ilgiliyse doğruyu yanlışı tek tek belirtirim o ayrı mevzu. Ama doğru ama yanlış... Ben arkadaşlarıma bu inceliği gösterirken, pat diye böyle bir laf duymak şaşırttı gerçekten...

Neyse, önemli olan önce sıcak davranıp da ilişkinizin bir yere gitmediği aslında soğuk olan insanlardan olmak değil, önce soğuk gözüküp, tanıdıkça çok sıcak olan insanlardan olmak bana göre. Çok şükür ki yine ikinci kategoriye giriyorum :)


 * Resim alıntıdır.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...