13 Temmuz 2012 Cuma

Bir Yumak Mutluluk

Kitaplara devam. Dün itibariyle bitirdiğim Bir Yumak Mutluluk kitabı yine beni hem hüzünlendirip hem mutlu etti. Farklı insanların hayat hikayeleriyle örülü kitapta hep kendinizden bir parça buluyorsunuz. Kitabın en güzel yönü de hep mutlu sonla bitmesi :)

Kitapta yapılan iyiliklerle ilgili bir bölüm var mesela, isimsiz biri bu kişilere iyilikler yapıyor, kimine para gönderiyor, kimine elbise falan filan. Keşke benim de öyle bir tanıdığım olsa da, sihirli çubuğunu bir sallasa, herşey birden güzelleşse...

Aslında benim bu iyilik yapan isimsiz şahıs isteğim yeni değil :) Üniversite son sınıfta okurken kaldığım yurtta olanlara artık daha fazla tahammül edemeyip oda arkadaşımla ev arayışına çıkmıştık. Ankara'da Bahçelievler'de. Bilen bilir, evler eski ama fiyatlar yüksektir. Ödeyebileceğimizi düşündüğümüz rakamlar çok komik kalmıştı :) Artık o kadar yorulmuştuk ki, tek dileğimiz "Bizim şu halimizi gören yaşlı bir amca gelse dese ki, 'kızlar halinize acıdım, benim şurda bir evim var, gelin siz kalın' "   :))))  O yüzden her Bahçelievler'e gidişimde aklıma bu gelir ve gülerim :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...