25 Eylül 2012 Salı

Keçe süslemeli bebek "body"si - Halil


Çalınmamasını ümit ederek yeni yaptığım bodynin fotoğrafını ekliyorum :)

Evet bu benim ilk body çalışmam, çok da acemi işi olmadı bence, hıı, fena değil diiimi :)) Şaka şaka burdan o kadar anlaşılıyor mu bilmem ama kendim yaptım diye demiyorum da, ben çok beğendim :))) Elime alıp alıp "amaaaaaaan, ne gaddaran datlısın seeeennnn" diye seviyorum :)

Ocakta doğacak yeğenime yapacaktım ilk, ama Halil bebeğe kısmetmiş. Diş pastasını keserken giymesi için sürpriz yapıldı annesine, gerçi siparişi veren Özge hanım, süpriz hazırlayıp dayanamayanlardan sanırım, çünkü resmini göndermiş bile :)) Bir de annesine taç yapacağım aynı temadan. O da yarına artık, bugünlük bu kadar yeter.

Hadi anacııım baaaaayyyyyssss :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...